Retourneren - Garantie

Retourneren / Herroepingsrecht:

Alle producten die wij verzenden worden altijd grondig gecontroleerd voordat ze daadwerkelijk worden afgegeven aan de koerier die uw pakket gaat uitleveren. Kwaliteit en zorgvuldigheid staan bij ons hoog in het vaandel, maar dat geldt ook zeker voor het geval dat u uw product retour wenst te sturen of niet tevreden bent. In dat geval hanteren wij de volgende procedure:

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

DOWNLOAD het retourformulier hier. 

Het ingevulde retourformulier kunt u per mail verzenden naar: info@zwembaddirect.nl .  

Terugbetaling / Creditering:
Mulder Retail vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Mulder Retail in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de retourzending / herroeping meldt bij Mulder Retail. De kosten voor het retourzenden zelf zijn wel voor rekening van uzelf.   
Waar mogelijk zal Mulder Retail de terugbetaling verrichten met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u uw bestelling heeft betaald aan Mulder Retail. In overleg met u kan hiervan worden afgeweken en een ander betaalmiddel gekozen worden. De terugbetaling zelf is kosteloos voor u uiteraard kosteloos.

Wilt u een product retourneren / gebruik maken van uw herroepingsrecht, neem dan contact met ons op via de Klantenservice, of stuur ons het retourformulier, of stuur een e-mail naar info@zwembaddirect.nl.
Dan helpen wij u graag verder voor een correcte en soepele afhandeling.

 

Garantie

Op alle producten die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een product bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

Alle producten op deze website worden geleverd met minimaal 1 jaar garantie, net zoals u in de winkel gewend bent. De garantieperiode, met eventuele aanvullende voorwaarden, van elk product vindt u terug op de productpagina.

Als een product niet naar behoren functioneert binnen de garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door het te repareren, een nieuw of vervangend product aan te bieden of in uiterste gevallen restitutie van het aankoopbedrag. Wanneer het product niet naar behoren functioneert door uw eigen toedoen heeft u geen recht op garantie.

Denkt u recht te hebben op garantie, neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@zwembaddirect.nl . U ontvangt tijdens werkdagen binnen 24 uur een reactie van ons per e-mail.

 

Defect product

Een defect product, dat vinden we erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Om uw probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen vragen wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar info@zwembaddirect.nl en de onderstaande gegevens te vermelden:

✓ Uw bestelnummer
✓ Uw naam en adres
✓ Een omschrijving van het defect
✓ Indien mogelijk een foto van het zichtbare defect

Let op: Als u woonachtig bent in België, mag u uw garantieaanvraag online registreren via www.intexsupport.be. Na ontvangst van uw online garantieaanvraag, zal het Intex Service Center van België en Luxemburg contact met u opnemen en u een passende service bieden.

U ontvangt tijdens werkdagen binnen 24 uur een reactie van ons per e-mail.